مقدمه
نوشته شده توسط : مهران.ن

                                                            به نام خالق هستی

با نام و یاد خدا شروع میکنیم . این وبلاگ را من صرفا برای کسانی گذاشته ام که به هر طریقی توانایی خرید ومطالعه ی کتاب های گران قیمت الکترونیک و کلاس های الکترونیکی و رباتیک را ندارند ولی عاشق الکترونیک هستند .من این وبلاگ را به تمام ایرانیان چه از پیر تا کودک مشتاق الکترونیک تقدیم می کنم و امید وارم با یاری خداوند متعال و شما دوستان عزیز یک وبلاگ کامل را به هموطنان عزیزم تقدیم کنم.واز شما عزیزان خواهشمندیم که هرگونه نظری ویا انتقادی دارید بی رو درواسی بنویسید ومن هم از نظرات شما استقبال می کنم.ومعتقد هستم نظر که می گویید چه خوب وچه بد باشد ، من ضعف سایت خود را یافته و برطرف می کنم.و توجه فرمایید هنگامی کهمی خواهید مطلب را چاپ یا در پروژه یا مقاله ایی قرار دهید .الزامی نیست نام نویسنده را بنویسید بلکه اگر مایل هستید برای تبلیغات می توانید نام وبلاگ را بنویسید.

                                                                                                       با تشکر از دوستان عزیز مهران .ن

 





:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
eew در تاریخ : 1391/6/10/5 - - گفته است :

سلام
وب خوبی دارید
من خوشم اومد
امیدوارم به وب من سری بزنید . من آماده تبادل لینک هستم .
راستی امروز یکی از راههای دیده شدن وب در دنیای مجازی استفاده از لینک باکس ها هست .
امیدوارم که در لینک باکس وب من به آدرس
http://eew.blogveb.com/Linkbox
عضو بشوید .
موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: